17 Ekim 2010 Pazar

padişahım olsan sana doya doya baksam



Hani romantizm denen şey kadınla erkek arasında bir şeymiş gibi algılanır ya hep. Ama bir takım erkekler arasında kadına duyulacak romantizm -ayıp kaçabileceğinden olsa gerek- güle, örümceğe, Fatih Sultan Mehmet'e, taşa yönlendirilir. En büyük hayalleri arasında sevdiği insanları Fatih'in İstanbul'a girişi esnasında yanyana görmek vardır mesela.

Misal ben minibüste otobüste giderken rock star olduğumu hayal ederim. Sahnedeyim karşımda 100.000 insan nasıl havalıyım saçlar başlar, yerelere tükürüyorum öyle cool bi insanım. İşte bunun o bünyedeki karşılığı o gün Fatih'le İstanbul'u fethetmişiz, surlardan girmişiz, yere göğe sığdırılamayacak tarihi birlikte yazıyoruza tekabül eder.

En son örneğini dün gördüm. Erdoğan'ın konuşma yapacağı salonun girişine asılan Fatih Sultan Mehmet'in İstanbul'a girişini anlatan tablodaki karakterlerin yüzlerine fotoşopla Erdoğan'ın, eski ilçe belediye başkanının ve binayı işleten şahsın yüzü monte edilmiş. Tabi başbakan farketmemiş, kimse de korkusundan söyleyememiş. Ama Erdoğan başka birşeye sinirlenip ana avrat gidince "ulan fotoşoplara mı kızdı yoksa ben demiştim sana mevlüt hiç iyi fikir değildi bu" diye birbirlerine bakmışlar belediye çalışanları. Sonra öğrenmişler ki başbakan görmemiş başka birşeye sinirlenmiş, ohh çekmişler. -Halbuki başbakan görseydi davayı basardı. Yakında yasaklanacaklar listesinde youtube'dan sonra geliyor fotoşop.-

Ancak yine de bu fotoşop çalışmasıyla kariyerinde büyük bir adım atacağını düşünen grafik tasarımcıyı kutluyoruz. Gerek cesareti gerekse romantizmi takdir görmeyi hakediyor.

Bu tasarımcımız yaşlanınca ağlamaya da başlayacak mıuhtemelen. Hassaslaşacak gitgide. "Fatih girmiş surlardan 100.000 atlıylaaa" derken dudaklar titremeye başlayacak, sonu gelemeden hikayenin göz yaşlarına boğulunacak. Kıyamasss

Erkekler ağlamaz sanmayın, Ömer Döngeloğlu izleyin.

Fatih Sultan Mehmet İstanbul'a giriş sahnesini fotosunu aynen koyuyorum. Fotoşop'a gerenk yok yapılmış zaten.

4 yorum:

  1. Koskoca tayyip efendi hazretleri yerde başkası atta olacak iş mi :))) Kesin chp komplosudur :)))

    YanıtlaSil
  2. power puff girls...

    YanıtlaSil
  3. şeyh eli öperken çekilen fotoğraf da zaten şoptu yahu:D

    günün birinde tayyoşum yasaklayacak bişey bulamayacak ve kendisine sıra gelecek. bu da benim halisülasyonum:Pp

    YanıtlaSil
  4. yasaklanan site sayısı 6000'i geçmiş gitmiş...
    ahaha ama pek eğlendim gecenin bu saati:)

    YanıtlaSil