18 Mart 2011 Cuma

nükleerden korksaydık evimize tüp almazdık


Hazır blogspot açılmışken, nükleer patlamışken vakit kaybetmeyelim, sizi hemen gereyim istiyorum. Kıyametti, nükleerdi ne kadar emmeli patlamalı konu varsa içinizi sıkayım diyorum. Günlerdir "gızım nükleer olmasaydı baban ingiliz olacaktı" gerizekalı açıklamalarına göğüs germeye çalışıyorum çünkü. Diğer yandan kıyametten kaçış planları yapıyorum. Ama iki ucu boklu değnek. Bir "ohh iyi deprem bizi vurmayacakmış" rahatlığı yok.

Neyse hazırsanız kıyametten başlıyorum:

Elime çok korkutucu bir belge geçti.(Bi sik dicekmiş gibi Cüneyt Özdemir styla) Belgeye bakarsak, herkes ahretliğini yapmaya başlasın çünkü 2012 olan kıyamet tarihi öne alınmış. Yeni tarihimiz 31 mayıs 2011. Seneye bitmesi beklenen cennet ve cehennem inşaatı, malum Japon vatandaşların artışıyla hız kazanmış, araya giren Japon mühendisler sırat köprüsünü üstün Japon teknolojisiyle erkenden bitirmiş. 31 Mayıs'ta açılışına tüm dünyayı bekliyorlarmış.-şakalar espriler-

Lady Gaga'nın seksi bulunması, dünya klasiklerinin sazla çalınmaya başlanması, komik kedi ve yetenekli çocuk videolarının artması, Muazzez Ersoy'un sahnelere geri dönmesi bunlar hep büyük kıyamet alametlerindendi zaten. Bekliyordum ben.

Hııı çok diyenlere de Hristiyan 7000. yıl kıyamet şifresini veriyorum.

Şimdiih, Kıyamet ne zaman kopacak? Nuh Tufanından 7000 yıl sonra. Nuh Tufanı ne zaman oldu? İ.Ö. 4990. Dünya tufanda kaç gün sular altında kaldı? 7. Her gün kaç yıla tekabül eder? 1000. Yani? 7000. 2011 ile topla 4990'ı ne etti? 7001. Eski Ahit'e göre bir yıl hep eksik sayılır 0'ıncı yıl diye bişe yok çünkü. Çıkar o 1'i 7001'den. Etti mi size 2011.

Anladın mı şimdi? Götün attı mı?

Atmadım mı? Saçmalamayın yeaa atoma inanıyorum ben, bu safsatalarla işim olmaz diyenlere en bilimselinden Nükleer kıyamet senaryosu veriyorum. Yanında bez ağızlık hediyem.

Bu senaryoya göre sadece bir devletin önündeki kırmızı minik nükleer başlıklı füze düğmesine basmasıyla diğer ülkelerin "ulan göt sen basarsan ben de basarım" diğer götlerin "siz basarsanız biz de basarız lan bizim neyimiz eksik" demesiyle dünya üzerinde tek bir yaşayan canlının kalmaması riskine dayanıyor ki, bakıldığında 8.9 büyüklüğünde bir depremin gerçekleşme riskinden daha yüksek gibi. Bugün tek bir nükleer santralin 3 reaktörüyle başa çıkamayacak dünya hükümetleri habire nükleer silah üretiminde bulunuyor.

Kendinde hiç yokmuş gibi ona buna sataşan ABD'de 104 güç santrali bulunuyor ki birinci sırada kendileri mesela. Hemen ardından Sovyetler geliyor. Onun ardından -beni buna alıştıran senin pezevenk enişten şarkısıyla- nükleer işine Rusya yardımıyla bulaşmış Çin, Fransa, İsrail, Kuzey Kore, İran... Böyle birbirinden akıllı ülkeler dizi dizi diziliyor. Kıyametimiz iki denyonun dudaklarının ucunda yani.

He Türkiye'de Amerikan istifi hariç resmi Nükleer silah bulunmuyor ama şimdi Akkuyu'ya dikeceğimiz santralle biz de yüzyılın gücünden yararlanma şerefine nail olacağız.

Çünkü nükleerden korksaydık evimize tüp almazdık anam. Başbakanımız hepimizden en az 3 gözlü çocuklar bekliyor.

Hala gerilmediyseniz Nimet Çubukçu'nun Haydi Çocuklar uykuya videosunu tavsiye ediyorum.

Ben 2011 filminden öğrendiğim adarıyla yeteri kadar hızlı koşarsam kıyametten kaçabilirim. Bir planör bulmaya, zamanında havalanmaya bakar.

1 yorum:

  1. DEĞİŞİME DİRENMEYELİM:
    Önce Milli Görüş gömleğini değiştirdik,
    sonra başörtülü karılarımızı değiştirip asortik karılar aldık,
    daha sonra GDO'lu Mısırla DNA'mızı değiştirdik,
    Şimdi NÜKLEER ile dünyamızı değiştirip komple ahirete göçeceğiz.
    Var mı lan bize yan bakan!

    YanıtlaSil