28 Ocak 2010 Perşembe

o kadar tatlısınız ki smiley koymak istiyorum yazı sonuna


TRT'nin yeni ve kısmen renkli yapılanmasının en iyi niyetli kanalı TRT Müzik. En iyi niyetli programı ise MFÖ'nün F'si Fuat Güner'in Müzik Medya programı. Böyle kalabalık kalabalık bir araya geliniyor huşu ve saygı çerçevesinde son derece enerjisiz ama bir o kadar doğal bir sohbet gelişiyor her defasında. Genç genç bebe gruplar eski günlerden bahsediyor, ister istemez herkesin yaşı büyüyor. Tek kanallı kanal zamanından bahsediliyor. Hiç; bu program müzik programı bi enerjisi olsun, dekorumuz renkli olsun, ordan o uçsun, burdan bu kaçsın, arada baterist çısss tarrraaak çıs yapsın kaygısı yok. Bayaaa devlet meselesi gibi müzik konuşuluyor. Geçen günlerde bir müzik teknisyeni gelmişti mesela ısrarla izledim, hiçbişe anlamadım. Son derece teknik konuşuldu ama ilgiyle izledim. İşte böyle teknik konulardan 'her gelen grup kendini Beatles, Nirvana ile karşılaştırıyor dur bakalım sen daha kimsin?' klişesine kadar konunun ucu açık. Ama çok samimi.

Fuat Güner'in bir sohbette 'Hani maruun beş varya onları görünce Beatles ruhu hissettim' diye bir cümle kurabileceği kadar samimi. maruun beş fayv diil beş. kıyamam

smiley

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder