23 Ocak 2010 Cumartesi

saçma sapanla voliyi vururum



Lady Gaga'yı her gördüğümde alıyor beni bir gülmek. Hayır bu görüntünün altında bir neden olsa bir duruş bir başkaldırı bişeye eleştiri olsa dese ki bir sanat akımına kapıldım gidiyorum anlıcam affedicem. Ama mumuşunu avuçlamaktan başka bi hareketini göremedik. Dedim belki biraz akıllıdır ama röportajını dinledim geçen hafta sonları annemgillerle evde otururuz, turnelerde teyzemgilin kızlarıyla birlikte gezeriz felan diyince hepten anladım ki erol köse production.

Başarılı olduğu nokta ise çirkinliğini saklamak için ilgiyi başka bir şeye çekmek. Misal fotodaki saçma saç, don üstü ceket, mayo üstü baş örtüsü. Sayın gaga burdan bir kez daha sesleniyorum; gençlerin kafasını bulandırmayın, çirkine özgüven aşılamayın, saçmalamayı kesin. Babaneme don giydirsem ona da bakarlar. Babaneleri ümitlendirmeyin.

2 yorum:

  1. sen lady gaganın topuğunun oymasına kurban ol arkadaş! o beyinsiz dediğin kız, 14ünden beri manhattan da sahne alıyo. söz müzik onun, kıyafet performans şahane!

    neyse arzu neyse, bunun iddasına girdik. 2015 ocak ayında tek taşımı alacaksın, aha buraya yazıyorum.

    YanıtlaSil
  2. o tektaş menim olacak..lady gaga kimdi lan dicek herkes

    YanıtlaSil