27 Ocak 2011 Perşembe

inanır mısın hollywood'da çok iyi karşılandım

make gif animation
Make gif animation
Beni çocukluğumda en çok sarsan magazin dedikodusu Metin Milli'nin aslında çok zengin bir adam olup çıkardığı plakları kimse almayınca kendi kendinin satın aldığı haberidir. Yakan top oynarken yanıp kenarda beklerken "Niye satın alsın ki bir insan kendi plaklarının hepsini diye" düşünecek vaktim olur, buna kafa yorardım. O zaman sahtekar pezevenklikten haberi olmayan saf bir çocuktum çünkü. Gerçi şimdi düşününce o zamanın dedikosuydu bu, belki de Metin Milli çok satmıştır. Siyah bıyık altı bembeyaz dişlerine vurgun bir kitlesi vardır, emin değilim. Ama o dönemin klasiğiydi yok Ajda Pekkan'ın dişleri yamuk çıkmış diye albümünü toplatmış, yok Kayahan'la Nilüfer aslında aynı kişiymiş gibi gibi haberler gelirdi sık sık.

Hollywood filmlerindeki gibi görüntünün yuvarlaklaşıp zaman içinde bu yolculuğu yapmamın nedeni ise Kıvanç Tatlıtuğ'la ilgili götten atmasyon bir Hollywood haberi. Efenim neymiş James Cameron Aşk-ı Memnu'yu izlemiş, özellikle Bihter'in kaza yaptığını öğrendiği sahnedeki erkeksi çığlığı ve ilkel olana yapılan gönderimleri onu derinden etkilemiş, hele son sahnedeki Bihter'in mezarının başındaki o sofistike oyunculuğu o ölmüş kadına bile yaptığı "hadi aşkım behlül kaçar" şakasına derin anlam yükleyişini, ardından götüm götüm kaçışını ve üzerine Gümüş dizisindeki devamlı osurmuşta kokluyormuş gibi yüz ifadesini, mimiklerini izledikten sonra bu çocukla mutlaka çalışmalıyım demiş. Kıvanç Tatlıtuğ tiz Los Angeles'taki Sanctum filminin galasına çağırılmış. Galadan sonra da özel bir davete katılacakmış. Davette zengin ve yetenekli Hollywood oyuncuları yuvarlak olup Kıvanç Tatlıtuğ'u ortalarına alıp ve sırayla birbirlerine itip "oynaaaa oynaaa sanctum oyna bize ah hah hah hah hah" diyeceklermiş. Kıvanç Tatlıtuğ "aağğrrrhhhh aaağğğğğrrhhh diye böğürüp kriz geçirirken Sanctum sanctum" diye bağıracakmış. Hevesini alan grup dağilirken gururu incinen Tatlıtuğ basketbol oynarken yan bağlarını incittiğinden ortamdan sekerek uzaklaşacak ve gözleri yaşlı "hadi Hollywood Behlül kaçar" diyecekmiş. Zengin Hollywoodlular arkasından chanel elbiseleriyle gazetecilere poz vermeye devam edeceklermiş.

Gerçi Los Angeles'a gitmek için havaalanına giden Tatlıtuğ'a Cameron'dan teklif aldığınız doğru mu? sorusuna herhangi bir cevap gelmemiş ama muhtemelen teklif gelmişse de benim size anlattıklarıma yakın bişeler olur.

E kazanın doğurduğuna inanıyorsunuz da buna neden inanmıyorsunuz.

Normalde "atmayın yeaaa din kardeşiyiz" diye bitirmem gerekiyor ama Twitter'da Melih Gökçek'i takip ettiğimden beri Nasrettin Hoca'dan örnekler vererek kapatıyorum konuyu. Nedenini bilemiyorum. Travmatik bir durum olabilir.

Ya tutarsa?

5 yorum:

  1. hahaahaahah delilik bu

    YanıtlaSil
  2. 3.sınıf bi filmde doğudan gelen bi ajanı falan oynar.. 3 cümle bi replik yapar... arap şeyhi bile olur.. sonra tutarsa bi adet de 2. sınıf filmde yine doğulu bi güzel oğlan olur... yine de iyi lan...

    YanıtlaSil
  3. -Yeni filminizde Scarlett Johansson'la bir sevişme sahnesinde oynıcağınız söylendi, bize biraz açıklar mısınız sayın Tatlıtuğ?

    -Öyle miymiş? Şimdi sizden duyuyorum.

    Öle miymiş dudağı: http://i55.tinypic.com/x5p8xy.jpg

    YanıtlaSil
  4. Kayahan'la Nilüfer'in aynı kişi olduğu dedikodusunu zamanında duymamıştım ama beni Metin Milli'nin kendi plaklarını satın almasından daha derinden yaraladı...

    YanıtlaSil
  5. sallıyor arkadaşlar,inanmayın buna.ya cameron ne yapsın bunu,hollywood'da oyunculuktan yetişmiş aktörler varken.oscarlık yapımlarda oynata oynata best model mezununa mı yer verecek adam ? komik :D

    YanıtlaSil