27 Temmuz 2010 Salı

interneti kim kapatsın?


SEDA SAYAN&NEJAT ALP - ŞAKA YAPTIM
Yükleyen sezenaksufan. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

Diyorum ki tam; hayat güzel, herşey güzel, acılar geride kaldı, bir ilk bahar sabahı güneşle uyanıp kırlara uzanacağız, internetten komik kedi videoları izleyerek geçecek bir ömür.. Ama yok tam böyle derken sen yepyeni bir internet sitesi kapatma yetkisi bakkal hasana verilecekmiş haberi geliyor. Hemen down oluyorum tabi. Anlamadım ki ben mi bir yerleri kaçırıyorum yoksa bize şaka mı yapılıyor? Yok internet sitesi kapatma yetkisi jest olsun diye Ahmedi Nejat'a verilecek, yok diyanet bakacak derken şimdi de emniyet müdürlüğünün bu işlere bakmak için çalışma içerisinde olduğu haberi geldi. Sinir bozmak için yapılan bir psikolojik baskı şakası mı acaba diye düşünüyorum. Bu hükümetin en sevdiği şey şakacılık çünkü. Kocaman tiyatroyu yıkıp cami yapıcaz.. Yok yaaa yapmıcaz şaka yaptık yapar mıyız hiç.. İslami devrim yapıcaz.. şaka lan şaka yapmıcaz.. Kürt sorununu çözücez yok yaaa şaka yaptık biz çözmicez.. Bu şekilde devam ediyor olay. Bu nedenle bunun da bir şaka(!) olmasını diliyoruz.

Keza aksi takdirde internetin neye dönüşebileceğini hepimiz biliyoruz. Benim gibi 30 yaşında olmasına rağmen eski solcu olabilen herkes polis tarafından işkenceden geçirildikten sonra zürafa olduğunu iddia eden fil fıkrasını bilir. Böyle bir uygulama sonunda youtube'da sadece istiklal marşında ayağa kalkmış kedi, istiklal marşı okuyan küçük çocuk, istiklal marşı'nda ağlayan anadolu insanı, istiklal marşı söyleyen turist videoları yayınlanıyor, google'a giriş için bismillah tuşuna tıklıyor olmamız gerekebilir.

Germeyin daha fazla bizi ne olur. Hastalık sahibiyiz biz. Birine verecekseniz bu kapatma yetkisini illa maymun Charlie'ye verin. Onun bu işi hakkaniyetle yerine getireceğine inanıyoruz biz.

Biz derken ben ve hayal arkadaşım patti.

Bitirirken halk oylamasına sunuyorum.

İnterneti kim kapatsın?

a) Polis haftası afişindeki minik kızın elini tutan polis
b) Ahmedi Nejat
c) Obama
d) Maymun Charlie
e) Bülent Ersoy

11 yorum:

  1. 1. ayak eklemlerinin korelasyonu ne oldu=?
    2. ibneler ülkeyi yugoslavya'ya çevirmek üzere. bu ne bayt gündem lan?

    YanıtlaSil
  2. ben sedayla nejati gecip yaziya zor adapte oldum......

    YanıtlaSil
  3. maymun charlie bildiğim kadarıyla pek dindar bir hayvan değil.
    elinde birası, ağzında sigarası, diğer elinde bir kadının memesi... eğlenmesini biliyor hayvan!
    bence gayet uygun bir aday.

    YanıtlaSil
  4. Tabii ki Bülent Ersoy. Bi sonraki dönemde de cumhurbaşkanlığına adaylığını koysun hatta.

    YanıtlaSil
  5. bu ne şimdi kel alaka video

    YanıtlaSil