17 Şubat 2010 Çarşamba

chatroulette'de insanlık ayıbı


İnternet aleminin en son ve en hip olayı chatroulette'e dahil olmanın psikoloji üzerindeki etkilerinden, hayatımın erkeği by deniz ile yaptığımız sosyopolitik araştırmaya uzanıyorum. 20 dakka sonra uyandırın. (Ay o gün atgotten nasıl komik nasıl şakalar espriler ardı ardına, bir güldük bir güldük, gülmekten öldük.)

Chatroulette dedikodulara göre internetin yeni cinyısı 17 yaşında bir çocuk tarafından tasarlanmış bir site. Giriyosun otomatik olarak senin webcam'in açılıyor ve karşında da dünyanın herhangi bir yerindeki bir insanı ya da bir y.rrakı karşınıza random olarak getiriyor. İnsanı ya da y.rrakı beğendiyseniz, tabi o da sizi beğendiyse sesli ya da yazılı konuşabiliyosunuz beğenmediyseniz değiştir diyosunuz bir başka insan ya da y.rrak geliyor karşınıza. Neden insan ya da y.rrak diye soranlar girsin baksın. Sitede %30 insan dolaşıyosa %70 y.rrak dolaşıyor. Hayatımda görmediğim y.rrakı gördüm. Şimdi unutmaya çalışıyorum. Ne o ilk defa mı gördün? demeyin, sokakta geçerken herkes birden sallasa mesela iyi mi olur olmaz.

He tabi bi de baylara da müjdeli haberimiz var. Eğer şanslıysanız memede görebiliyosunuz sıkı bir gezintiden sonra. Yani sitede istedemen gösteren bir kız guruhu da mevcut. Çiftler için birbirini elleyen çiftlerde varmış ama görmedik.

Biz sevgili hayatımın erkeği by deniz ile dün siteyi bayaa bi evirdik çevirdik. Sweden cilloplara "we love you" dedik, amerikalı iki tatlıya "ıraklıyız biz" dedik "merhaba iran halkı" diye cevap aldık. "Attığınız bombaları biriktiriyoruz burada" dedik onlarda "nice nice" dedi. "Evlenin bizimle" dedik adres istedik. "Tamam" dediler face adreslerini verdiler. "Ülkemizde facebook yasak öptük" dedik kaçtık. Yine sweden kızlar gördük oynuyolardı kamera karşısında onlara belly dance öğrettik. Bi kız bize iğrenç memelerini gösterdi bayaa midemiz kalktı. Böyle türlü türlü dünya vatandaşıyla şakalar espriler gül gül öldük.

Sonra cinyıs gasteci ayşarmanın ruhu geldi bize derinden "birde kapanıp girin" dedi gitti. Aaa kırk yıl düşünsek alımıza gelmezdi dedik kafayı kapadık girdik. Ve kapalı kızların dünya çapındaki dramına birkez daha şahit olduk. Gördük ki türban bizim değil dünyanın sorunu. İnanır mısınız sevgili okur - ayşarman tadı veriyorum, hurriyet.com kokuyorum.- Cümcük ağızlı fransızından, gudu gözlü çinlisine herkes bizi bir milisaniyede geri çevirdi. Kimse bizle konuşmadı, yüzümüze bakmadı. Bi tane lübnanlı çocuk "hello girls" dedi o adam yerine koydu. "Where are u from, whats up ?" dedi hal hatır sordu. Gördük ki; ayşarmanın araştırması sonucu ortaya çıkan kapalı kadınların haşemoda yaşadıkları sıkıntı internette de devam ediyor. Hayatımın erkeği by deniz ile o kadar kızdık ki 'Bu ne abi dedik birbirimize baktık.' Sonra ulan saat kaç oldu hiç çalışmadık diyip, patronumuzun resmi önünde mum yakıp tövbe ettikten sonra masalarımıza geri döndük.

Welhasıl 17 yaşında aklıma bu gelmezdi. Keza orda burda gezmek, kelebek gibi ordan oraya konmakla meşguldüm. Chat diyince de en fazla asl, slm aklımıza gelirdi. Kim derdi ki teknoloji gelişecek, gün gelecek chat olayı buralara gelecek, 18 ay kız diye konuştuğun chat arkadaşının erkek çıkması ihtimali ortadan kalkacak, kızlar dil dökmeden parasız bedeve memesini açacak. Tek değişmeyen şey ise random y.rrak olayı. O eskiden de vardı.

Türkiye'de bu site iyice duyulunca tüm dünyaya gösterip ürkütecek türk erkeklerinin akınına uğrayacaktır. Uğramadan adresi verelim: http://www.chatroulette.com

9 yorum:

  1. dostum "hayatımın erkeği" demişsin ama bu kadın..

    YanıtlaSil
  2. dostum blogun adı o yoksa kendisi cillop gibin kız

    YanıtlaSil
  3. hakatten niye deniz demiyosun bana arzu? işte de böyle bu, hayatımın erkeği aşağı, hayatımın erkeği yemeğe, hayatımın erkeği gidip ayakkabı bakalım...

    YanıtlaSil
  4. tamam düzelttim üstüme gelmeyin salarım kediyi

    YanıtlaSil
  5. mozambikten yarak, arnavutluktan meme gördüğüme göre artık daha güzel bigün geçirebilirim.. bide elinde muz bekleyen bi çocuk vardı ama devamını izlemedim.. muzda baya muzdu, canım çekti ama o muz şimdi kimbilir nerde..

    YanıtlaSil
  6. çok milletten gördük ama mozambik'e rast gelmedik. Zinciler gösterme gereği duymuyor tezimiz çürüdü böylece. muzu nerde bilemem ama marul var onu biliyorum.

    YanıtlaSil
  7. e ama şuncacık zekam heba oldu on dakkadır.. marul neye gönderme, benzetme mi o, simge mi.. noluyor allam.. marul dedin kırmızı sekize döndürdün beni..

    YanıtlaSil
  8. yok ya hiç göndermesiz düz marulla cima eden var. illa muz, patlıcan, salatalık, turta akla cima getirmesin. marulda var işin içinde

    YanıtlaSil