19 Şubat 2010 Cuma

YK'dan bankacı kadın robot T-800


Az önce Yapı Kredi bankasından tehdit telefonu aldım. 444 0 444 numarasını görünce aha alacaklılardan biri arıyor diyip bi rengim attı zaten. Açtım alo demedim alo demezsem çekmiyo cevap alınamadı diyip karşıdaki müşteri temsilcisi kızın kapatacağını düşündüm ama meğerse YK bankacı şirret kadın robot T-800'ler üretmiş. ( T-800'ü tanımayanlar Terminatör 4'ü bi izlesin.) Bundan böyle borcunu ödemeyen vatandaş gördüğü yerde yok edilecekmiş.

Açtım telefonu sustum. Bi robot kadın donuk sesi konuşmaya başladı. Hani o kayıtların anlamsız harfleri bastırması vardır. (Aşaada büyük harfle o efekti vermeye çalıştım.)

Sayın Arzu AtGötten son rakamı 7-8-9-6 olan kRedi Kartınızın asGari tutarı olan 193 TL'Yi ödemeDiğiniz için kRedi kartınıZa günlük fAiz uygulanmaktadır. KRedi kartınızın iŞleme kapatılmasını istemiyorsanız asGari ödeme tutarı olan 193 TL'Yi 21 Şubat PaZar gününe kadar ödeyiniz. Ödemeyİ kabul ediyorsanız 1'e basın. Başka bir tuşa basar ya da telefonu kapatırsanız teklifimizi Reddetmiş olursunuz.

Biip dedi kapandı. Hiç bankamız iyi günler diler, teşekkür eder yok. Direkt Bankacı kadın robot T-800 postayı koydu. Zaten faizi işletiyosun bir de tehdit telefonu ne?? İsterseniz parayı köprü altına bırakiim, polise haber verirsemde kocamın organlarını organ mafyasına satarak tahsil edin borcumu.

Yalnız benim gibi bi apaçinin bile gözünü korkuttunuz, süt gibi 1'e bastım bravo. Aha dedim basmazsam bu akşam iş çıkışı bu sayko bankacı kadın T-800 beni saptar ekranda destroy yazar, hakkın rahmetine kavuşurum.

Zaten bankacı kadınlardan çok korkardım bi de T-800'ünü yapmışlar. Annecim çok korktum ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder