22 Şubat 2010 Pazartesi

evet yapabiliriz kııız / evet yapabiliriz lan

astigmatı olanlar fotoya tıklasın. büyüyor bir nebze
Sevgili AKP'nin cin fikirli ekibi Google'dan "başarılı siyasi kampanyalar" diye aratmış karşılarına "yes we can" çıkmış. Google transleytten bi çevirmişler ki sanatçıyı arkana aldın mı başarının en alası senin, sırtın yere gelmez.Tamam demişler hemen Türkiye'nin başarılı sevilen, sayılan sanatçılarını bir araya toplayalım, halka demokratik açılım ne demek uzun uzun anlatıcamıza onlar şarkıyla türküyle destek verin desin, demokrasi halayı oluşturalım, bu işi tatlıya bağlayalım. Keza Bülent Ersoy'undan Demet Akalın'ına, Seda Sayan'ından Nihat Doğan'ına herkesler oradaymış. Herkes anılarını anlatmış kah ağlanmış kah gülünmüş.

Bülent Ersoy "Ben Trükiye'nin tanınmış bir sanatçısı olarak havaalanlarında VIP'den geçiyorum, oldukça demokratik olduğumuza inanıyorum. Zaten sizinle de kanım uymaz, neden geldim bilmem" demiş. Sonra uzun uzun nerelerden kolayca geçebildiğini hangi mağazalarda indirim aldığını anlatırken Emel Müftüoğlu, "kişiselleştirmeyelim sohbeti" demiş konuya dönülmüş. Erdoğan Ahmet Kaya'nın "kürtçe şarkı söyleyeceğim" dediğinde tepki alıp mutfaktan kaçarak çıkışını Emine Hanım'la ağlayarak izlediklerini anlatmış salonda duygusal anlar yaşanmış. Demet Akalın'ın gözünden süzülen bir damla yaş gözlerden kaçmamış. İbrahim Talıses "bitsin bu ızdırap, kürtçe şarkı söylediğim için tehdit telefonları alıyorum" demiş ağlamaya başlamış fenalaşmış.

Sonra ay ne ağladık yaaaaa içimiz çıktı hadi güzel şeylerden bahsedelim demişler. Rojin hemen Mardinli kadın şivesi taklidiyle "Başbakanım sizi çok seviyoruz" demiş herkesi koparmış. Alişan da üstüne "askere gideceğim başbakanım harçlık verin" esprisini patlatmış mı. Ay o gün bütün sanatçılar bir komikmiş bir komikmiş gül gül ölmüşler. Şakalar espriler ardı ardına gelmiş.

Ayyy ne güldük ne güldüüüüük derken Seda Sayan "ay anam sayın başbakanım ne diyoduk" demiş. Erdoğan "he yaa ne diyoduk? he he demokratik açılımdan bahsediyoduk" diyince Mustafa Sandal "ya ben Discovery'de izledim galiba her yıl teröre 300 milyar dolar harcanıyomuş, yazık değil mi ya o parayla Hakkari'ye 2 tane İstinye Park açılır" demiş. Burdan gazı alan Nihat Doğan "şerefsizim oyumu size verdim, gözümü yeni açtım, doğru yolu buldum başbakanım ben bu ülkenin kedisine, tavşanına, koyununa aşığım benim ülkemin koyunu bile yabancının koyunundan daha akıllı bakıyor" demiş. Hafif gözleri dolmuş ki toplantı bitmiş. Sonra işte kokteyl tarzı nasılsın senin kız nasıl, gömleğin çok güzel nerden aldınlar başlamış. Ay çok iyi oldu bu toplantı bundan sonra her ay toplanalım demişler. Bir daha ki sefere Seda Sayan bana gelin demiş, "Emine Hanım'ı da bekliyorum, harika tarif aldım ellerimle yapıcam" demiş. Başbakan "Yok yaa olur mu yine ben beklerim yorulma sen ben catring tutuyorum bize indirim yapıyo emmioğlunun catring firması" demiş. Seda Sayan "heee e durun bakalım konuşalım o zaman" demiş dağılmışlar.

Ne güzel yaa.. Gelecekten öyle umutluyum ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder