10 Mayıs 2010 Pazartesi

deniz -öptüm bay-kal


Hiç b(g)itmeyecek sanmıştık.

Zamanında git dediydik gitmedin. Kimseye vermem bu koltuk menim diye direttin. İlla donunu görmek zorunda mıydık? Böyle daha mı iyi oldu? Olmadı çok çirkin oldu. Gerçi ilerde resmi bayram ilan edilebilir bugün. Ama beni en çok Gürsel Tekin'in gözyaşlarına boğulması vurdu. Ağlayan il başkanına hiç dayanamam. Ama bu duruma en çok ağlayan Mustafa Sarıgül'dür sanrım. Nerden bilebilirdi?

Diğer yandan yarın "vazgeçtim, geri dönüyorum" diyebilir, Süleyman Demirel paranoyası geliyo bana arada haberi aldığımdan beri. Karmaşık duygular içerisindeyim.

2 yorum:

  1. neymiş arkadaş diye aradım buldum vidyoyu.. parazitler efekt.. hatahada baya dandik bi program.. da farketmez tabi..

    yapanların eline sağlık, adamdan kurtardılar..

    YanıtlaSil
  2. Çok acaip. Beceremedikleri yüzünden değil, becerdiği yüzünden gitti adam !

    Kurtulunduğuna seviniyor deli gönül elbette. Ama Baykal bu, boru değil. Sanki fazla kolay oldu herşey.

    YanıtlaSil