4 Mayıs 2010 Salı

işte türkiye'nin en az kazanan yazarları



Forbes Türkiye'de 2009 yılında en çok kazanan yazarlar listesini yayınlamış. Şöle ki;

1- Elif Şafak
2- Turgut Özakman
3- Ayşe Kulin
4- Orhan Pamuk
5- Canan Tan
6- Soner Yalçın
7- Ahmet Ümit
8- Nermin Bezmen
9- Zülfü Livaneli
10- Mümin Sekman
11- Üstün Dökmen
12- İskender Pala
13- Emin Çölaşan
14- Vedat Türkali
15- Nihat Genç
16- Saygı Öztürk
17- Buket Uzuner
18- Yazgülü Aldoğan
19- Hande Altaylı
20- Hamdi Koç

Elif Şafak'ın kitapları 522 bin satmış ve 2 milyon TL kazanmış. 1 numara olmasını beklemiyordum açıkçası. Neyse Hayatımın Erkeği by Deniz'e söz verdiğim için Elif Şafak'a sallamıcam. Ama Siyah Süt'ü okurken sıkıntıdan kulaklarımdan siyah süt gelmişti onu sölim. Ayşe Kulin'in eski yazarlar listesinden gideri var, normal. Orhan Pamuk'a inanamadım ama o kadar Nobel kazan paraları Elif götürsün. Ya Nermin Bezmen... Chanel çantamla, Gucci donumla diye diye sekizinci sıraya yerleş. Zaten zenginsin Nermin, bir ayak çukurda mezara mı götürücen. Bir de Nihat Genç beni şaşırttı. Biz hiç para kazanmadığını düşünüyoduk. Şampuan almaya parası yok gibi geliyodu. E 15 kötü bir sıra değil. Paranda var madem hala neye sinirlisin.

Bende 2009'un en az kazanan yazarlar listesini yayınlıyorum. Şöle ki;

1. Arzu Uzunali
2. Kerimcan Akduman
3. Deniz Özturhan
4. Evren Ünal
5. Figen Demir
6. Fatih Tüylüoğlu
7. Umut Eroğlu
8. Eren Alphan
9. Pınar Üzeltüzenci
10. Alperen Altınöz

Arzu Uzunali'nin mahallelinin basımını üstlendiği romanını sadece en az kazanan yazarlar listesindeki diğer 9 yazar satın aldı ve Uzunali 2009'da yayınladığı romanından 27 milyon 500 bin lira kazandı.

Buna da şükür.

13 yorum:

  1. yuh deniz benden az mı kazanıyor hayatta inanmam. hıncal uluç niye yok listede, köşesinde bi marka adı geçirmek için 40 bin lira almıyo mu o şapşik

    YanıtlayınSil
  2. ayrıca ben bu listede olmayı hak ettiğime inanmıyorum. teliflerim yakında yatıcak. yazı başı 8 bin alıyorum 40 yazı oldu şimdiden.

    YanıtlayınSil
  3. Hehehehehe listeye yorumlar super...
    Ayni konuyu T24 icin 5 dk once yazip yaziyi gonderdim, hemen ustune bunu gordum iki guldum mis gibi oldu..Gucci donum chanel cantam :)

    YanıtlayınSil
  4. Seneye görüşürüz arzu! ait olduğum yere geri döneceğim!

    YanıtlayınSil
  5. Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.

    YanıtlayınSil
  6. donsuzlar bir bir kendini belli ediyor.

    tam hıdrellez öncesi kozmoz bunları görecek ve olmayan paramızı da elimizden alacak diye tırsıyorum.
    ben gül ağacına dolares bağlıyorum bu sene. seneye acansa teknemle yanaşıcam. (gtlük olsun diye)

    YanıtlayınSil
  7. Ben para için yazmıyorum (stop)
    Yazsam kesin şimdiye Gucci donum vardı (stop)
    Sanat toplum içindir (stop)

    YanıtlayınSil
  8. 27 milyon deyince... eski TL hesabıylaymış meğer.

    YanıtlayınSil
  9. sen çok komiksin yaaaaaa

    YanıtlayınSil
  10. ben de nermin bezmeni bu kadar altlarda tahmin etmezdim

    YanıtlayınSil
  11. En az kazananlar listesine bile giremeyeceksem sikerim böyle işi çok afedersiniz. Bunlar toplumumuzun kanayan yarası. Zaten aşklar da artık çantalar gibi sahte. Ülkemiz işte hep bu yüzden şeyoluyor. Kafa yandı :/

    YanıtlayınSil
  12. listeye 11. sıradan girebilirim sanırım, evet evet, yapabilirim bunu!

    YanıtlayınSil
  13. yine evrenle sana koymuşum hahaayt

    YanıtlayınSil