24 Şubat 2011 Perşembe

terry'nin çakmak çakmak gözleri



Bende hasta siempre şarkısının sazla çalınması etkisi yarattı. Ama tam olarak duygularımı da ifade edemiyorum.

Jackvalium gönderdi. Buna bi bak yaz dedi. 853 kere izledim ama kelimeler kifayetsiz.

Eskiden babalar televizyonda Dallas'ta Sue Allen'ı görünce "bu karı bana varsa Dudullu'daki arsayı üzerine yaparım" tarzı açıklamalarla elin süt Amerikalı hatununa duydukları aşkı betimlerdi. Onun gibi bir ruh hali sanırım. Dudullu'da evi olan Sue Allen tarzı bir hikaye.

Bilemiyorum. Romantizm belki böyle birşeydir de biz yanlış biliyoruzdur. Cany'de belki Terry'i düşünürken Sibel Can dinliyordur. Yeşil kırlarda koşarken, beyninde bu şarkı dönüyordur.

Hayatı, şeker kızı ve Sibel Can'ı sorgulamama neden oldu bu video.

9 yorum:

  1. Candy de kaşarın allahıdır, önden koşarken bayrak sallayanıdır ha.

    YanıtlaSil
  2. allahım inanamıyorum düşüp ölücem sandım şarkı başlayınca.

    YanıtlaSil
  3. hahaha şimdi dinledim ben yaa öğle tatili malum :) hahahaha cuk sesleri geliyor

    YanıtlaSil
  4. he yaa iki çocuğu da aynı anda idare etmedi mi bu şellafe

    YanıtlaSil
  5. Yurtdışında animelere asılanlarla aynı model bunlar.

    YanıtlaSil
  6. Iki tane ha, ayni anda ha?! Bu cizgi karakter de cok karaktersizmis. Puhaahaahaaa :)

    YanıtlaSil
  7. Aannie are U ok28 Şubat 2011 13:02

    Siteye erişim superonline fiber den ve ttnet den girilmiyor.cep ten giriyorum.
    Siteye girmeye çalıştığımda tokmak resmi cikio,erişim engellenmistir Dio.
    Küfür edicem ama edemiom afedersin
    a.ntony q.uin
    nası engellenir lan site
    cep ten giriom ama
    hepi topu 4 site var baktığım biride sizsiniz
    :-(

    YanıtlaSil
  8. Aannie are U ok'cim sabahtan beri bu güzel muhabbete nasıl devam ederiz diye bloğu başka bir yerlere aktarmaya bi boklar yapmaya çaışyırum. coder olmama az kaldı. merak etme kimse bizi susturamaz bulucz bi çaresini. site kapatarak adam susturabileceğini sanan zihniyetin amk için çalışıyoruz. sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Son yazinin sonuna comment ekledim, orada internet'e anonim olarak girilebilecek adresler var, duymayan kalmasin.

    YanıtlaSil