5 Şubat 2011 Cumartesi

tipimdeki çocuk hiç büyümeyecek


Çirkine verilen primin peşine düştüğüm gibi; büyümeyen, hep otuzbirci görüntüsüne sahip ama dünyanın en yağuşuklu erkeğiymiş gibi davranılanların da peşindeyim. Muhakkak daha fazlası vardır ama fazla isim gaz yapacağından beş danesini aşağıda yazıyorum. Bu erkeklere kral, güreşçi, savaşçı, kadın kaldıran gibi böyle taşaklı roller verilmesin lütfen. Bu artistlere hep şirin roller verilsin. Zevzek erkek kardeş, esas oğlanın gazcısı sümük arkadaş, ailenin küçük sorunlu çocuğu, güzel kızın süzük sırdaşı gibi mesela.

Listeye başlıyorum. Kızlar aaww ama o çok çuçuuuu, o çok karizmatiiiik demeyin. Bir daha bakın, gözlerinizi kısıp bakın. Dudak üstündeki parlamayı ve zayıf tüyleri göreceksiniz. Şimdi eğri oturalım doğru konuşalım. - Doğru konuşmaya vurgu yapacağız diye götten atılan bir girişi olsa da favori atasözümdür. Neden eğri oturuyorsunuz? Doğru konuşmak için-

Neyse arkayı beşleyelim:

1- Justin Timberlake: Dünyanın en iyi manitalarını yiyerek bu imajdan kurtulabileceğiniz sandı ama Justin yıllardır aynı cümcük Justin. Her an terlemeye başlayacak gibi bir hali var. Sarı sarı bir de ıww. O cümcük pembe dudaklarını büzdükçe "salak yemin ederim gerizekalı bu çocuk" demekten kendimi alamıyorum.
2- Mehmet Günsur: Bu çocuğu Beyaz Gelincik'te ağa yaptılar üstüne dramdan drama koşturup o mavi gözlü tombiş gelinin peşinden koşturdular. Ben o aileyi sırf ağası Mehmet Günsur diye ciddiye alamadım. Tamam yine serseri hırpani bir hali var. Ama en fazla lise önünde sigara içen genç rolünü oynayabilir. Daha fazlası ağırı ağır kaçar. Ağaları gücendirmeyin.
3- Orlando Bloom: Cennetin Krallığı'nı 8 milyon kere izledim. Müslümanı övdüğünden her ay bir kanalda verilir, özellikle ramazanlarda tur bindirilir. Film güzel film ama Orlando'dan Kudüs'e komutan olmaz elinizi vicdanınıza koyun. Orlando'yu o orduda fena harcarlar. Olmaz bu çocuktan Hollywood, zorlama. Gençlik dizisinde oynasın. Güzel romantik serseri olur ondan.
4- İsmail Hacıoğlu: Listenin en iddialı ismi aslında ama diğerleri gölgede kalmasın diye dördüncü sıraya koydum. İsmail Hacıoğlu böyle şaşı şaşı sinirli sinirli bakıyor ya arkadan çat diye kafasını tokatlayası geliyor insanın. En son bir dizide sayko piskolog olarak çıktı bir de karşıma hala unutmaya çalışıyorum. İsmail Halıcıoğlu bırakın liseli genci ortaokul öğrencisini bile rahatlıkla oynayabilir. Hatta saçlarını keser diz üstü durmasını sağlarsanız bir dil iki kitap falan gibi bir ismi olan bir filmde ilkokul öğrencisi olabilir. Tüylerini keserseniz ise cami avlusuna bırakılan bir bebeği bile oynar.
5- Elijah Wood: Kariyerine bir hobit olarak başlaması son derece manidar olan Wood sakal falan bırakınca eeehhh dedirtiyor ama gelişimini tamamlayamamış halinden kurtulması güç. Giydir altına düşük ağ yamalı pantolon, üstüne body, dik saçları yukarı harika apaçi olur. Apaçi rolü oynayabilir. Ya da hep hobit olsun, o daha gerçekçi bir yaklaşım.

Büyümüyor bu adamlar hep teenage görüntüleri sinir bozuyor. Böyle büyüdüm ben oldum havaları bir de iyice antipatik yapıyor. Aynaya bi bakın benden komutan olur mu, benden bir çapkın olur mu? Rolümün adamı mıyım?

Çirkine prim vermediğimiz gibi yaşı 30'a geldi diye büyük adam rolleri alan ama küçük görünen erkeklere de prim vermiyoruz. İsterse Orlando Bloom olsun.

13 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. evet marca bu da kanayan bir yaramız. ama ne dedik çuçu yok

    YanıtlaSil
  3. justin'in sadece sesini duyalım, mümkünse dublaj sektörüne falan girsin. orlando da boy desen yok, yakışıklı da diil, niye abarttılar bu kadar anlamadım. ismail hacıoğlu'na bir daha rol icabı da olsa asla bıyık takılmasın, bıyık bırakması kanun hükmüyle yasaklansın! elijah wood küçük emrah misali bakmayı bıraksın, yapamıyorsa oyunculuğu bıraksın; pek matah bi yeteneği de yok zaten.

    mehmet günsür'e de buradan sesleniyorum: bırak bu işleri, gel benimle. ağam ol, paşam ol, okul önlerindeki serseri çocuğum ol ama en çok da evinin erkeği ol! bilmem anlatabildim mi?

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. orlando bloom osuruk gibi adam hakaten yaa

    YanıtlaSil
  6. Oya Küçümen de 50 yaşına gelmiştir heralde.

    YanıtlaSil
  7. Birisi de Can Dundar'a yasli cocuk demisti, aklima geldi oyle.

    YanıtlaSil
  8. Aslında lise dizilerinde oynayan, hala mezun olamamış da ondan sakalları varmış süsü verilen, 50 yaşındaki adamların yerine bunları koyarak daha gerçekçi bir dünya yaratılabilir. Özellikle lise dizileriyle tavan yapmış olan foks tiviyi yakından ilgilendiren bir mesele bu. Konunun üzerine gidilirse bu sayede oyuncularını israf etmeden kullanabilir de. Mesela bir diziyle nam salmış birini o diziden çıkarıp, başka bir diziye sokarak reyting yapmakla uğraşmaz. [Evet. Arka Sıradakiler ile Öğretmen Kemal'den bahsediyorum. Yok canım. Televizyon izlemem ben. Anca belgesel olursa işte. Falan]

    YanıtlaSil
  9. şüphe diye bi dizi vardı dün akşam final yaptırdılar hiç tutmadı. tutmadı da neden tutmadı diye düşündüler mi acaba?
    12 yaşında gibi duran ismail hacıoğluna takmışlar harry potter gözlüklerini aklı sıra azmettirici.beni bunu görünce bi sinir bastı bi çıldırdım. anneme elimde meyve kabuklarını parçık pinçik ettiğim meyve sepetini fırlattım yanlışlıkla.günahı ismailimin boynununa

    YanıtlaSil
  10. erkekler arasında bi muhabbet vardır. artislik yapan, herkezi beğenmiyorum havalarına girenlere "verse ...mez misin? " sorusu sorularak artislik yapan şahsın bütün havası alınır... şimdi atgottencm senin şahsında tüm kızlara soruyorum "verseler...?"

    YanıtlaSil
  11. iki tane olsa birini vermem.. öyle diyim sana o zaman.. ıykk kuscam

    YanıtlaSil
  12. Sevgili adasim kizlarda oyle bi durum yok. Yani erkek artizlik yaptiginda oyle denir cunku caresizlik var biliyosun, el mecbur verse ...ceksin. Kizlar secici konumda oldugu icin bi rahatlik var, artizlik yapabiliyorlar. Annatabiliyormuyum?

    YanıtlaSil
  13. Değerli blog yöneticisi sitenizden çok etkilendik. Beton arme boru olarak başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil