6 Eylül 2010 Pazartesi

az önce u2 bono geldi


U2'dan Erdo�an'a Hediye
Yükleyen Skyturk. - Yepyeni haber videoları
Az önce U2 Bono geldi, boynun neden eğri dedi, dedim nerem doğru ki, bastı kahkahayı
Az önce U2 Bono geldi, neden anayasayı değiştiriyosunuz dedi, dedim hepsini değil, işimize gelmeyen yerleri değiştiriyoruz, bastı kahkahayı
Az önce U2 Bono geldi, geminiz varmış nasıl yakıyor dedi, dedim gemicik diyelim fazla yakmıyor, bastı kahkahayı
Az önce U2 Bono geldi, istanbul'u çok beğendik yine gelicez dedi, dedim rock konserine izin verirsek gelirsiniz, bastı kahkahayı
Az önce U2 Bono geldi, bazılarının evlenmeye niyeti yokmuş dedi, dedim olur mu en az 3 çocuk istiyoruz, bastı kahkahayı
Az önce U2 Bono geldi, köprüde bir tur atmak istiyorum dedi, dedim vatandaş çok zor durumda kalır ama oyun evet olursa neden olmasın, bastı kahkahayı
Az önce U2 Bono geldi, miting için yolları kapatıyormuşsunuz, vatandaş yolda kalıyomuş dedi, dedim alışık onlar, bastı kahkahayı
Az önce U2 Bono geldi, tak tak tak kim o dedi, dedim portakal, bastı kahkahayı

Ayyy o gün bir güldük, nasıl komik, şakalar espriler havalarda uçuşuyor. Gül gül gül öldük mafolduk gülmekten.

3 yorum: