7 Eylül 2010 Salı

bono'ya sarıldım da ağladım


Dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe sırf rock starı diye usulca sarılıp yiğidim aslanım söyledim.

Köprüden geçip doğuyla batıyı birleştirdiğini sanmak, "sen istanbul'da yaşıyorsun ben konstantinapolis'e gidiyorum" demek, başbakana ipod hediye etmek, şakalaşmak, Egemen Bağış'a sahneden teşekkür etmek, sahneye Zülfü Livaneli çıkarıp yiğidim aslanım söyletmek. Hakkaten geyiğin önde gidenisin Bono.

Bir de v.i.p'si 500 milyona satılan biletler Avrupa'nın en ucuz biletleriymiş. Avrupa Kültür Başkenti hesabı 1 milyon dolar vererek bilet ücretlerini aşağı çekmiş. E böylece Avrupa'nın en ucuz U2 en pahalı Zülfü Livaneli konseri gerçekleşmiş oldu.

Türkiye'de yıllardır beklenen bir müzik olayı gerçekleşiyor hala bok atıyorsunuz lafını yememek için daha fazla uzatmıyorum. Çok haksız bir yorum olmaz bir taraftan. Ama yine de Southpark izleyenler bilirler, dünyanın en büyük bokusun bono. Boksun bok!

11 yorum:

  1. anowvv pek ucuzmuş! angora'ya gelirse ikiletmeden giderim hemide yanında zülfü livaneli hediyesiyle, damping lan resmen.

    YanıtlaSil
  2. Hem 500 tele vericem hem stad içinde itiş tepiş içinde kalıcam. O paraya vipten seyredilecek konser bulur ona giderim, bonocuğum kusura bakmasın dicem ama sevmem etmem zaten. Geçiyordum uğradım.

    YanıtlaSil
  3. en pahalıbiletler 500 dü 50 liraya da bilet vardı saha içi de 100 liraydı..

    YanıtlaSil
  4. iyi de herifin sucu ne....adam Turkiye uzmanimi ki her boku bilerek ona gore tavir alsin...dunyanin neresinde gorulmus devlet bakaninin bir sarkiciya kendi ulkesinde konservermesi icin dokuz takla attigi...adamin beynini seytmisler saniyoki bu tarz davranirsa Turk fanlaryla yakinlik kuracak...asil kelege gelen kendisi bence gor bak bidaha geliyomu konser vermeye...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel yazmışsın, gram farklı düşünmüyorum, asshole bono!!

    YanıtlaSil
  6. Bı de barıştan kardeşlikten dem vururdu Türkiye'yi ırkçı olmakla suçladığından gelmiyodu ya denyo şimdi noooldu da böyle yalaka muahabbetlere falan giriyo.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Blogger'a : "The biggest crap" göndermesi çok tatlıydı ya :)

    Adam ne bilsin diyenler için söyleyeyim, politik müzik yapıp Fehmi Tosun'a alanda bir iki kelam eden insan evladı, organizasyonda böyle bir fiyatla çıkması sınıfsal ayrımcılık seviyesinde bir elitist züppeliğe yada "Beyin fukaralığına" tekabul eder.

    Hem özgürlüklerden dem vurup hemde kalkıp karikatür çizenlere bile dava açacak seviyede şero faşo bir kafaya yalakalık yaparsa da bunun lügattaki anlamı politik fahişeliktir.Bonoşcuk o şarkıları alıp istediği yerde söylesin artık. Her cümlesinde üzerine oturduğum nesne ile gülüp sittir çekicem.

    YanıtlaSil
  9. BONO'nun bu ırkçı düşüncede olması az son 30 yılımızda yapılan devlet uygulamalarına ve söylemlerine bakarsanız neden gelmediğini anlarsınız.

    YanıtlaSil
  10. U2 konseri, daha çok uluslararası bir demokrasi ve insan hakları mitingiydi. Tek bir sorun vardı. İzleyicilerin çoğunluğu yanlış mitingdeydi.

    YanıtlaSil
  11. Bono efendi, Irak işgalinin baş işbirlikçisi Tony Blair'in has arkadaşıdir, inanmayanlar Blair'in kitabini okusun.

    YanıtlaSil