29 Kasım 2010 Pazartesi

bana belgelerle gelmeyin!



Dün akşam kaynımgillerdeydim. Kek börek yedik. Eve geç geldim ki internette kıyamet kopuyor. Televizyonda Cüneyt Özdemir nıhıhı diye sırıtıyor. Meğersem Wikileaks olayı cereyan etmiş, ne kadar arkadan konuşan varsa ortaya çıkmış. Diplomasi mahşer yerine dönmüş. Bir ara bayaa bir gaza geldim ama siteye giremedim, e tabi arkadan ittirince şişmiş site. Neyse ki sonra gate meyt bişeler yaptık belgeleri kabak gibi açtım. Ankara başlıklıları copipeyst yaptım. İndirene kadar bişe mişe olur mazallah diye word'e sığındım. Şimdi o belgeleri fotokopicide ciltletip biriyle bir konu hakkında tartışırken "baaaakıııın sayın pötür, belgelerle konuşuyorum lütfen" diye elimde sallayacağım.

Bugün de çok şalalalı başlıklar birbirini izlemiş tabi. Yok diplomasinin 11 Eylül'ü, yok hemşire kim? Bütün haberler wikili. Aslında dün diplomasinin değil de geyikçiliğin 11 Eylül'üdür. Artık gizli belgeler ortaya çıktıysa ve kim hangi ülkeye ne demiş, arkasından iş çevirmiş biliyorsak ne konuşacağız dost meclislerinde, rakı sofralarında? Amerikan işi bu diye işkembeden sallamanın verdiği rahatlığın yerini ne alacak? "Amerikan işi bu" "hayır değil yazmıyor" dediklerinde ne yapacağız? Komplo teorisinden geçinen insanlara kim bakacak?

Diğer yandan belgelerde çok sürpriz bişe de yok. İşkembeden sallıyormuşuz gibi duruyordu ama bayaa doğru tespitlermiş. Misal Kaddafi'nin botoxları. Daha geçen hafta dedim Kaddafi'nin botoxlarına kaç puan diye. Türk bakanlar rüşvetçiymiş. Buna belgeye gerek yok zaten. Suudi Kral İran'ı vurun demiş; suudi diye bişe mi var? Arabian amerikan diyoruz biz onlara zaten afrikın amerikın gibi birşey. Netanyahu verdiği sözü yerine getirmezmiş, bunu bilmemek için klingonlu olmak gerekir.

Yalnız tüm dünya konuya mesafeli açıklamalar yaparken bizimkilerin "külliyen yalan, balon patladı, hııı çok, ayna ayna ayna, hayal ürünü, Kuran nimet çarpsın ki" gibi aşırı tepkileri işi daha da eğlenceli yapıyor.

Erdoğan'ın açıklaması ise pek manidar: Önce eteğindeki taşları döksün.

Sonra;

a) Yapıcaz ona bi şekil biz.
b) Kim ne demiş herkes özür dileyip öpüşüp barışacak.
c) Belgelerle ilgili gerekli araştırmaları başlatıp gerekli isimler hakkında soruşturma başlatacağım.
d) Eteğin modelini bir görelim, beğenirsek diktiririz.

Diğer yandan vatandaşın da çok da wikindeydi. (Levent Kırca şaka kontenjanından yapılmıştır.)

3 yorum:

  1. d şıkkını seçiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bu yazından sonra sana kanım bir hayli kaynamaya başladı. Çok içerlendim sebepsiz yere.

    YanıtlaSil