9 Mayıs 2011 Pazartesi

şşt alsana lan beni... alooo



İzleyenlere belli bir gaz verir duygusuylan koyuyorum aha buraya. Şimdi mart yavruları tam kıvamındadır çünkü. Alın lan birer tane. Bak kedi alanı kıyamette kediler geçirir sırat köprüsünden, cennete mırmır sesleriyle uyur. Kabir azabı çekmez kediyle oynar. Valla bak.

Şehsen benim kedi bi de konuşsa hiçbirinizle muhattap olmam. Doğruya doğru. Alınmaca yok.

Mama istiyorum, kakam geldiden başka ne der acaba piç? Onları şimdi de söleyebiliyor çünkü. Sağolsun bağırarak söylüyor. Despot biraz. Konuşsa kesin küfreder hep, zinci zaten letz play me yo madafaka falan der. Kime çekmiş lan?

Kedisi olmayan kedisiz kalmasın. Tüy olur, kötü kokar yalan onların hepsi. Hadi abilerim ablalarım. Pamuk kediler eve.

8 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ahaaha :D çok tatlılar ya. almayı düşünüyordum zaten, iyice kanıma girdiler şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. böhüüüü ağlamak istiyorum. hepsini istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. hepsını cok sevıyorum:)


    eve yakın bı metruk bınada su an 12 tane yavru kedı var


    arada gıdıp sutlu ekmek goturuyorum

    o kadar muhtesemler kı

    gırdıgım yer cokebılır
    bocek sokabılır
    fare ısırabılır
    her tur mıkrop kapılabılır

    normalde ödum patlar
    ama onları gordum ya orda


    gıdıp bıseyler bırakmayı borc bıldım
    bu arada tum korkularımı yendım

    YanıtlaSil
  5. bir kedim var, 1 yasinda, tek kedi evde sıkılıyor mu diye hep aklıma takılıyor, iki tane bakmak da zor olacak, sıkılır mı bu yavrucak, akşam 10 gbi eve geliyorum hergün.

    YanıtlaSil
  6. açıkcası bir kedi alırsam ve ölürse birde onun acısını çekemem . bencilce mi ?

    acaba acı çekmemek için kedi sevgisinden mahrum kalmak mı zor yoksa bu mu zor ? bir de obsesif olmama rağmen ben kadar kedi aşığı var mıdır ? dokunmadan sevmek ahh ne yaman çelişki . hayatımın her aşamasında her yerinde her tarafında sırf platonikim bee !

    sevgiler

    YanıtlaSil