11 Ağustos 2009 Salı

ben böyle anının içine ...


Bugün başarılı bir iş kadınıysam bunu geçmişte sık sık yaptığım stand hostesliği günlerine borçluyum. Ve aslında ilk iş teklifi palyaçoluk olan - ki bu başka bir yazının konusu-birine göre fena da bir yerde sayılmam. Velhasıl o günlerden bir anı geçen gün arkadaşlarımla konuşurken bilinç altımın derinliklerinden dilime döküldü. Paylaş bunu rahatla dedi herkes. Paylaşıp unutmaya karar verdim bende.

Günlerden bir gün ben yine stand hostesliği yaparken, böyle semt marketlerinden birinde bir tanıtıma gittim. Yapanlar ne kadar sıkıcı bir iş olduğunu bilirler. Bütün gün ayakta durursunuz, kendisine zehir ikram edildiğini sanan insanlara birşeyler tattırmaya çalışırsınız, amelelere size asılmamaları için nişanlıyım dersiniz vs.. Üstelik market küçüldükçe dertler büyür. İşte bu küçük marketlerden birinde saat doldurmaya çalışırken ben yine dur zaman dur zaman karşısında konakladığım şarküterideki kızlan muhabbete başladık. İşte okuyor musun, konuştuğun çocuk var mı tadında sohbetlerden sonra kızcaaz dedi ki hadi yemek yiyelim iyi dedim yiyelim yedik. Sonra dedi ki hadi tuvalete gidelim. iyi dedim gidelim. Error'a doğru.
Girdik tuvalete, tuvalet inşaat halinde herşeyi yapılmış sadece klozetleri birbirinden ayıracak paravanlar takılmamış. Ben aynaya kaşıma gözüme bakiim derkene kız indir donu başla işemeye. İçimden koca bir oha yükselirken, kız başladı pıtır pıtır sıçmaya. Romalı çıktı kız. İşte o an benim error verdiğim andır. Hmmm pardon diyip çıktım dışarı. Senelerce de bu olay hiç yaşanmamış gibi davrandım.
Kazandığım parayla Rolling Stones konserine gidecek olmasaydım travmam daha büyük olabilirdi belki. Ama geçti.
Bu anımı Efes'e gidip açık tuvaletlerde sıçıyomuş pozu veren tatilcilere adıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder