10 Nisan 2010 Cumartesi

messi yesin onu nenesi


Çok değil sadece birkaç gün önce futbolu hiç sevmem, izleyene de hakkımı helal etmem tarzı artistik yazımı bu hafta Messi sayesinde gargara yapıp bir güzel yuttum. Hasbel kader izlediğim geçen Arsenal Barselona maçında keşfettim ben kendisini. Şimdi evladım gibi seviyorum, o lazut kafasını göğsüme bastırmak pembe yanaklarını sıkmak istiyorum. Tusubasa gibi hızlanışı, çlink diye topa şut çekerken hayatın yavaşlaması, kalecinin beşliğinden golü çakması, herkes oyun durdu diye mal mal bakarken oyunun başladığını farkeden ilk kişi olup ayağının ucuyla topu komik bir hareketle çıkarması, zeka fışkıran, felfecir okuyan gözleri, lazut tipi, güdük boyuyla beni fitbola yakınlaştırdı kendisi. Hatta az önce yüzyılın fanatiğiymişcesine Barselona Real Madrid maçını izleyip, Madrid oyuncularına beddua okudum. Messi'nin golünde ayağa kalkıp olley çektim. O pislik taç yaprak Ramos'un sülalesinden girdim, emmioğlundan çıktım. Madrid'li futbolcuların bizimkileri araya alıp terminatör gibi üstünden geçmesine sesine çıkarmayan hakeme 'nonniş hakem' diye bağırdım. Ronaldo'ya 'Apaçi Ronaldooo nooldu ağlama ağlama, yürrrrüüüü' gibi spor ahlakına uymayan varroşş yorumlarda bulundum. Ama sonra acıdım karizmayi çizdi diye. Gözden düştü çok fena çünkü artık harcamaları kısma zamanı geldi.

Demek ki neymiş? İyi oynansa, oradaki izleyiciler gibi insan evladı gibi izlense çok da kötü değilmiş. Biraz ailemizin görüşü gibi oldu ama tektaşımı kendim taktım diye şarkı yapıp voleyi vurduktan sonra tektaşı Serdar'a aldıran Karaibraamgil'i affetti herkes ben de ikinci bir şansı hakettiğimi düşünüyorum. Heyecanımı bu çocuğa bağışlayın. Bayaa onu izliyor onu bekliyoruz. "Futbolun Messi-h-i dünyaya indi." başlığını hurriyet.com'dan önce atmak istiyorum hatta.

Ve hatta bir gün bir araya gelsek hatıra fotoğrafı çektirsek nasıl bir poz olur diye düşündüm. Kendisi için top gibi olurum bana şut çekiyormuş gibi yapar o da. Ya da birlikte kafa topuna çıkıyormuşuz gibi bir hatıra pozu çok güzel olur diye düşündüm.

Uzaylı olduğuna da inananlar varmış. Olabilir birden hızlanışı, aynı anda birkaç yerde olabilmesi benimde kafamda soru işaretlerine neden oldu.

4 yorum:

  1. vallaha ben de pek beğendim. en son truva filminde brad pitt'in kabak çiçeğini bu kadar beğenmiştim. sağol atgöttten bu resmi payşlaştığın içün...

    YanıtlaSil
  2. içimizdeki ibneyi mi çıkarıcan arzu kız.. deminden beri messi'nin götüne kitlendim, kendimi garip hissediyorum..

    YanıtlaSil
  3. o göte bülbül öte. korkma güzel göte bakmak ibnelikten sayılmaz.

    YanıtlaSil
  4. fight club'da bradd pitt'i gördükten sonra yıllarca adonis kası yapacz die uğraştık.. bu fotodan sonra bide göt kası yapmak için uğraşıcaz. bize boole rol modelleri gösterme :)

    YanıtlaSil