23 Ağustos 2010 Pazartesi

atgotten'den mangal kömürü yardımı



Bugün Türkiye'de götten atanın arkasında duran kişi sayısı 399 olmuş, şurda 400'e ne kalmış. E durum böyle olunca 400'üncü kişiye çam sakızı çoban armağanı bir hediye vermek istedim.

Amacım beni izleyin eşe dosta tavsiye edin izlettirin demek değil. Yanlış anlaşılmasın. Vatandaşa hizmet.

Maksat yaz bitmeden mangal yapamamış 400'üncü atgotten takipçisi kalmasın.

Bir atgotten olarak tüm izleyicilere kömür yardımı yapmak isterdim ama hafta sonu tatile gittim.

10 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. bi karışıklık oldu sanırım. gerçek 400 benim.

    YanıtlaSil
  3. evet yaa aynı anda iki kişi tıkladı napıcaz..saptıcam şimdi gerçek talihliyi

    YanıtlaSil
  4. yorum kasmasaydım asıl birinci bendim :/ yani dörtyüzüncü. böyle +1 gibi oldum. benim ne zaman yüzüm gülecek arkadaş.

    YanıtlaSil
  5. olsun og. sana da yeter marka sök-tak paslanmaz çay süzgeci göndericem. nere gönderiimm?

    YanıtlaSil
  6. tozsuz mangal kömürü nadir'in oldu. nadir tebrikler terlerken atgotten'i hatırla. adres gönder bana istanbul'da oturuyor olsan ne güzel olur.

    YanıtlaSil
  7. yea süzgeç var evde. ben bi su alayım varsa? soğuk olsun dolaptan.

    YanıtlaSil
  8. ben kaçıncı izleyiciyim bilmiyom. Ama sen bana başkaca bir yardım eder misin?
    Dilersen yayınlama bu yorumu.
    Bir kampanay var. Eğer blogundan duyurursan çok sevinirim. Sağ ol!

    http://uzagagidenkadin.blogspot.com/2010/08/umut-cocuklar-okulda.html

    YanıtlaSil
  9. götler arasında ayırım yapan götten atıcıyı protesto ediyorum...pırt..ettim bile

    YanıtlaSil
  10. ahahahah.

    mangal kömürünü gerçekten almak isteyen peki?

    YanıtlaSil