15 Aralık 2009 Salı

seninki yaptı bana allerji ?


Küçük ayşe'nin yeni şarkısının en anlamlı şarkı sözlerinden bir dizedir bu yazıdaki başlık.

Büyük ayşe'nin üretiminin üzerinden seneler geçmiş kadınlar üzerindeki pandemik beyin eritici etkisinden aşılanma ile kurtulmaya çalışırken başka bir kadın haini tarafından üretimi tamamlanan küçük ayşe yakın zaman önce piyasaya sürülmüştü.

'Babam zengin, en iyyi okullarda okudum,hayatımda her istediğimi de aldım ama zekaaamlan, entellektüel birikimimlen aldım. Kendimi tarif etmem gerekirse de ailemin kuzusuyum bir erkeğin göz bebeğiyim biraz özgüvenliyim ve birazda şımarığım' ekolü kadınların son üretimi küçük ayşe büyüğünden daha iyi iş yapacak gibi. Çünkü marifetlerini yavaş yavaş belli eden bu yeni üretim ayşeler aynı zamanda şarkı söyleyip, istediğinizde şirin, seksi, geyşa, asabi, emo, hüzünlü, tarihçi, coğrafyacı, asi kız taklidi de yapabiliyor.

Küçük ayşe o kadar sevimli, o kadar entellektüel, o kadar bizden, o kadar doğal, o kadar akıllı, o kadar yetenekli, o kadar önemli eski ve yeni sevgililere sahip, o kadar kendinin farkında olan, o kadar güzel bir kaleme sahip, o kadar albenili ki kurtulmak çok zor olacak.

Üretim hatası allerjik bir bünyeye sahip olmasıymış, belki ordan gidilebilir.
Olmadı klasik yöntem; mancınıkla en yakın duvara fırlatılması.

Magazin sorusu: Bu taş kime???? Acaba küçük ayşe'ye kiminki allerji yaptı???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder