2 Aralık 2009 Çarşamba

Yerim Edvırdı Kont'a hizmet ederiz biz!


Edvırdcı mısın, cekıb cımısın? Tee uzun zaman önce bir arkadaş toplantısında kızlar hararetlen Tvaylayt'tan bahsederken kulak kabartmış. Ne oluyor burada bilmediğim birşey mi var hemen öğreneyim merakıyla kızlara sormuştum. Dediler işte böle bir hikaye olamaz vampir çocuklan ölümlü kızın aşkı felan. Haa dedim kitabını okuyamam filmini izliiim. Filmi izledik vesselam vejeteryan vampir çocukla semirmiş kızın aşkıymış olay. Vampirler okula gidiyo, beyzbol oynuyo, orman içinde süper tasarım evde oturuyo ama insan kanına tövbe etmiş hepsi. Organik besleniyolar. Tabii bu biraz mutsuzluk yapmış bünyede garip bi topluluklar. Kızımız çok cesaretli, anasının karnından vampirle çıkmış gibi hemen benimsiyor aralarına karışıyor. Ailenin gelini belliyor kendini. Adetlerini hemen benimsiyor. Bu arada bu vampirler kana susamış ama kan görünce de bir titreme geliyo tabi. Hani oruç bozduran sucuk ekmek gibi. Ama kızımız hiç korkmuyor, ulan parmaam kesilir, dişim kanar, vampir milleti bunnar demiyo - ki yeni bölümde böle bi sahne var fragmanda gördüm kağıt kesiyo kızın elini de vampirler uyyy anam oluyo-

Bi de kurt adamlar katılmış kötü vampirlerle iyi vampirlerin arasına şimdi. Bir sonraki bölümde yaşayan ölüler, frankeştaynın en yakışıklısından oğlu da katılır ekibe. Kızlar ayyy ben frankçiyim der.

Velhasıl eskiden vampir vampirdi. Adama göz ucuylan baktı mıydı kanın donar, seksapeline kendini kaptırır, ürperirdin. Korkar ama saygı duyardın. Kıyafetleri jillet gibi, saçları ipek gibin olurdu. Yakaladı mı ıskalamaz, insan sevmezdi. En son vampirlerden Brad Pitt'le Tom Cruise oldu misal. Tom'da insan kanı içmiyodu ama karizma yerindeydi. Çelişkisi derindi. Tabii Kont'u hiiç saymıyorum meziyetlerini dökmüyorum ortaya.

TvayLight vampir istemiyoruz. Vampirin kontu güzeldir. En güzeli Gary Oldman'dır hatta. Isırmasın zahmet etmesin, şişeler veririz kanımızı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder