17 Mart 2010 Çarşamba

bir alana bir bedava



Haiti'ye yardım konserinde toplanan para Haiti hükümeti tarafından çenesini kapaması için Serdar Ortaç'a geri gönderildi.

Serdar Ortaç yardım edilebilecekler sıralaması:

1-Toki
2-Kimsesiz
3-Hakkari
4-Teneke altında yatan vatandaş
5-Kendi dininden adam
6-Elazığ
7-Hayvanlar
8-Böbreğini alanlar (??)
9-Bilmemneden şiddet görenler
10-Pembe Yeşil Derililer Vakfı




Türk koyunlarından açıklama: Biz aynı yorumu Nihat Doğan için yapamayacağız.

Nihat Doğan aşk sıralaması:

1- Karadeniz insanı ( neden bir numarada acaba?)
2- Ege insanı
3- İç Anadolulu
4- Doğu Anadolu
5- Kedi
6- Köpek

13 yorum:

  1. blogger diye alıyosun youtube yorumcusu çıkıyo yea.. ehhi.. şaka la şaka.. bi köşe yazarıymıyçasına hiciv dolu.. bi ingiliz politikacısıymışçasına sarkastik soslu mükkemmel taşlamalar..

    YanıtlaSil
  2. dur senin için iki şey daha ekliyorum hemen.

    YanıtlaSil
  3. benim için bişey yapçaksan şeyi yap önce.. şu yorum gönderme işini biraz kolaylaştır.. kelime doğrulama profil seçme önizleme falan bi dünya iş.. başka yerlerde bu kadar zor olmuyo.. bu blogda çok fazla bürokrasi var..

    YanıtlaSil
  4. fevkaladeciğim olağanım akşama yemek ne istersin? gelmeden yapiim sıcak sıcak ye. he tosunum?

    YanıtlaSil
  5. ama aybediyosun göttencim.. ben burda bi nevi müşteri sayılırım.. seni ben var ediyorum laayn.. velinimet de derdim kendime ama veli neyse de nimet çok feminen.. ne diyodum.. yaparsan hepimize.. yapmazsan da öeaa.. pek samimiyetimiz olmadığı için sikimize yazmıycam..

    YanıtlaSil
  6. yaptım bak değerini bil. memik hariç her türlü uzuv adına açığız.

    YanıtlaSil
  7. yaptın mı.. accanım yeaa.. pek de sever beni.. hiç de kıyamaz.. memik neden denmiyo.. mazide bi memikli travman mı var.. memik denince dişlerin mi kamaştırıyo.. tikin mi var la ne.. bilelim ona göre demeyelim..

    YanıtlaSil
  8. memik çok çirkin ya. travma yok allaha şükür

    YanıtlaSil
  9. ikili tartışmaları başka yerde yapın arkadaşım.. (bu buraya olmadı, cümleye uygun forum bulup üye olmam lazım)

    YanıtlaSil
  10. en sonda benim koyunum bile avrupanın koyunundan daha farklı bakıyo demedi di mi bu denyo

    YanıtlaSil
  11. dedi valla... buna birileri akıl veriyo ve yüksek ihtimal anlaması için koyunlarlan falan örnek veriyolar. O da ne duyduysa onu söylyo. daha derin araştırma için bkz. 1071 şarkı sözleri

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Serdar Ortaç'a HaberShow sunucusu da yardımcı olabilir, keza destekleyici laflarıyla çok gönüllü gözüküyor bu işe...

    YanıtlaSil