31 Mart 2010 Çarşamba

eğer astronot olsaydım umrum olmazdı

Ida Walked Away from takcom™ on Vimeo.


Gaziantep Milli Eğitim Müdürü eğitim sorunu hakkında demeç verirken 'adamlar karılarının üstünden inmiyor ki okul yetiştiremiyoruz' demiş. Hiç şaşırtıcı değil. İmam osurursa cemaat sıçarmış. AKP'de durum bu.

CERN deneyi sonunda çok büyük gelişmeler kaydedilecekmiş, karadelik olmamış, delik sayısı kadınlarda 7 erkeklerde 6 olmaya devam edecekmiş. Bu habere herkes başka bir götten atmasyon görsel kullanmış. Sergi yapmak istedim bunlardan. Atom proton çarpışma nasıl anlatılır şaşırmış herkes.

Merkel'le fotoğraf çektirmek isteyen iki anlamsız kızdan birinin elindeki sigara başbakan tarafından kırılmak suretiyle bertaraf edilmiş. Merkel başbakanın sigaraya tepkisinden çok etkilenmiş. Vatandaşıyla tek tek ilgilendiğini raporuna yazacakmış. Ama müslümanız diye bizi avrupa birliğine almayacaklarmış.

MazlumDer müslümanlığın şartlarına uymayanlara yapılan zulme karşı olmadıklarını açıklamış. Aksini beklemiyorduk.

Oyuncunun bir metroda bir kadına defalarca tecavüz edip konuyu intikam senaryosuna dönüştüren bilgisayar oyunu kadın dernekleri tarafından lanetlenirken erkekler tarafından büyük merakla karşılanmış. Tabi hayat bir oyun.

Jesse James Sandra Bullock'tan ayrılmıştı bir sümüklüye kanıp. Şimdi götüne kaçmış profesyonel yardım almaya başlamış. Çok iyi oldu.

Twitter homepage'ine top twitler eklenecekmiş. Aman ne güzel.

Emine Ülker Tarhan'ın diplerinin mi geldiği yoksa öndeki beyazların kendinisin tarzı mı olduğu benim en büyük merakım şu an. Biri bu soruyu da araya sıkıştırırsa çok sevinirim.

İkrah mesaim hafta içi 09:00 hafta sonu 12:00 itibariyle başlayıp geceleri REM uykusuna kadar devam ediyor. Ama arada yukarıdaki videolar gibi videolar çıkıyor karşıma göt bulmuş götçü gibi seviniyorum.

AU'ya sevgiler. Olayın isim soyadımın baş harflerinden oluşması ayrıca hoş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder