30 Mart 2010 Salı

'kadıköy mango'dayız


Sörfingendeyken bu fotoyu gördüm, görmez olaydım. Birkaç yıl önce parlak donuyla ortaya çıkıp oksijeni damardan mı çaksak bizde acaba sorusunu sordurtan Madonna fotoda görüldüğü üzere, kızıyla Mango'ya giden anne formatına kavuşmuş. Bu fotoğrafın kafadan altını elimizle kapattığımızda bayaa Kadıköy Mango'da bir anne kız görüyoruz. Ordan da Zara'ya gidilir. Alınan kıyafetleri anneninde beğenmesi son derece önemlidir. Alış veriş sonunda Starbucks'tan kave alınır vs.

Küçük bir kız çocuğuyken "Aman kadınların kilo muhabbetleri beni bayıyor. Önemli olan kendine güvenli olmaktır, kendini geliştirmektir" diye bol keseden sallamak çok kolaydı. Ancak kısa süre sonra anlaşıldı ki 30 yaşın göte kaçıp götün göbeğin güneşte kalmış portakala benzemesi an meselesi olabiliyor. Ayna önünde titreyip göbeğin sallanışını slow motion kare kare izlemek. Tuzu bilek hareketleriyle dökmek. El sallarken İngiliz kraliyet mensubu gibi başbaş yapmak. Hayatın herkese öğrettikleri bunlar.

Neymiş, eninde sonunda hepimiz teyze olucaz. En sevdiğim müessese.

Bi de bi ara varroşş kızların msn tablerinde face mesajlarında falan "kızım olana kadar en güzeli benim" yazıyordu. Bu fotoyla anladım ben bu sözün değerini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder