5 Mart 2010 Cuma

yaşlılıkta 'gerdirme ger' politikası



İnsan 20'li yaşlarında 30'umda da karı kaldırırım ya da adam araklarım düşüncesiyle hiç bi gün yaşlanınca götüme dönücem lan diye düşünmüyor. Ancak ne zaman başına 2 gelen rakamları geride bırakacağın gerçeğiyle karşı karşıya gelirsin o zaman 'yaşlılıktan korkmuyorum ki lan' sözlerinin arkasında ufak ufak götün atmaya başlar. Ben yaşlılıktan kurtadamdan korktuğm kadar korkuyorum. Bi de üstüne zamanında dürtülmemiş insanoğlu bırakmayan rock star neyim adamların nasıl gay modacıya döndüğünü görünce şimdi iyice içim karardı.

Neyse ki daha önce yaşlılık planımı yapmıştım. Allah uzun ömür verirse 50. yaş günümde kendime rengarenk taytlar alıp ölene kadar onları giyeceğim. Çekicem taytı kocaman olmuş götüme çarşı pazar, new york çarşamba demeden istisnasız taytla gezeceğim. Sonra az daha yaşlandığımda parklarda yalnız dolaşıp öpüşen çiftlerin yanına oturacağım. Onları esir alıp gençliğimi anlatacağım. Otobüslerde derin nefes alıp ağzımdan ohhhh yapıp önümdeki genç kızın tüm ağız kokumu içine çekmesini izleyeceğim. Güzel çocukları yol ortasında durdurup evladım gibi sevdim seni diyim hafiften ellicem, yanaklarından öpücem. Çirkin kız arkadaşı varsa kızım çok yoruldum bana şurdan bi su alıver diyim bakkala göndereceğim. Üst kattaki çiftten sevişme sesleri gelince yukarı çıkıp evladım orgazm taklidi yapmayın apartmanca rahatsız oluyoruz dicem.

Bunları düşündükçe rahatlıyorum biraz. Yoksa bu ne ya yaşlandıkça gay modacı gibi olmak ne?

1 yorum:

  1. Böyle düşünmek çok rahatlatıcıymış gerçekten. :D Bir de düğünlerde bekar ve hiç bir şeyden habersiz, masumca müzikle salınan gençlerin omuzuna dokunup, pis pis sırıtarak: "Artık mürüvvet sırası sendeğ!" de denilerek, dünyaları alabora edilebilir...

    YanıtlaSil